Huren uit ons aanbod

Heeft u een woning gevonden in ons aanbod dan helpen we u graag verder. Hier zijn voor u geen kosten aan verbonden.

Onze werkwijze is als volgt:

1 Neem contact met ons op

Dit kan via telefoon, email of door middel van het online inschrijfformulier.

2. Bezichtiging

In samenspraak met u en de verhuurder maken we een afspraak om de woning te bezichtigen. Dit kan ook in de avonduren en in het weekend.

3. Aanleveren benodigde documenten

- kopie geldig legitimatiebewijs
- kopie getekende arbeidsovereenkomst of
- werkgeversverklaring met inkomensgegevens.

4. Huurovereenkomst

Zodra de overeenkomst is gesloten en de benodigde documenten zijn ontvangen en gecheckt, wordt de huurovereenkomst opgesteld en ter goedkeuring aangeboden. Indien beide partijen akkoord zijn wordt de huurovereenkomst ondertekend. Voor huurder wordt een factuur opgesteld voor de eerste betaling, welke bestaat uit de huur van de eerste maand en de waarborgsom.

5. Betaling

Na de ondertekening en vóór de check-in dient de eerste betaling bij ons binnen te zijn.

6. Check-in en sleuteloverdracht

Tijdens de check-in inspecteren we de woning en nemen we foto's. Dit wordt opgenomen in het inspectierapport. Hierin staat de toestand van de woning omschreven op dat moment en de meterstanden worden genoteerd. Hierna vindt de sleuteloverdracht plaats en is de huur een feit.

Heeft u uw ideale woning nog niet gevonden klik dan hier en kijk wat we voor u kunnen doen.

Heeft u nog vragen we nemen graag contact op!

Bel mij terug voor info!