Een huis huren

Heeft u een woning gevonden in ons aanbod dan helpen we u graag verder. Hier zijn voor u geen kosten aan verbonden. Het huurproces bestaat uit de volgende stappen:

Contact

Neem contact met ons op via het online inschrijfformulier of via telefoon of e-mail.

Bezichtiging

In overleg met u en de verhuurder/bewoner plannen we een afspraak in om de woning te bezichtigen.

Aanleveren documenten

Om tot overeenstemming te komen hebben we altijd de volgende documenten van u nodig: kopie geldig legitimatiebewijs, kopie getekende arbeidsovereenkomst en kopie laatste 3 salarisstroken.

Huurovereenkomst

Bij overeenstemming wordt de huurovereenkomst opgesteld en ter goedkeurig en ondertekening aangeboden aan de verhuurder en huurder.

Betaling

Na de ondertekening en vóór de check-in dient de eerste betaling van huur en waarborgsom bij ons binnen te zijn.

Check-in en sleuteloverdracht

Tijdens de check-in inspecteren we de woning en nemen we foto's. Dit wordt opgenomen in het inspectierapport. Hierin staat de toestand van de woning omschreven op dat moment en de meterstanden worden genoteerd. Hierna vindt de sleuteloverdracht plaats en is de huur een feit.

Share by: